Milyonlarca araç sahibini ilgilendiren önemli bir gelişme yaşandı. TÜVTÜRK, yeni bir otomobil satın alan sürücüler için ilk 3 yıl boyunca muayene yaptırmanın zorunlu olmadığını duyurdu.
Detaylar:
TÜVTÜRK, bu değişikliğin gerekçesini Türkiye’de trafiğe kayıtlı araçların güvenliğini ve çevreye duyarlılığını artırmak olarak açıkladı.
Yeni araçların daha güvenli ve çevreye daha duyarlı olduğu düşüncesiyle ilk 3 yıl boyunca muayene zorunluluğu kaldırıldı.
Bu değişiklik, 0 km araç satın alan tüm sürücüleri ilgilendiriyor.
Bu değişikliğin araç muayene sayılarında düşüşe neden olması bekleniyor. Ayrıca, seyyar istasyonlara olan talepte artış yaşanabilir.
GÜNDEM
3 saat önceASAYİS
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceASAYİS
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceEKONOMİ
2 gün önceGÜNDEM
3 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4922 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4299 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4265 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4150 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.