TOGÜ Rektörü Prof. Dr. Fatih Yılmaz, yaptığı açıklamada, son üç yılda kanser teşhisi ve taraması için Tokatlı hastaların başka şehirlere gitmek zorunda kaldığını belirtti. Ancak üniversite hastanesine alınan PET-BT cihazıyla bu durumun değiştiğini ifade etti. Yılmaz, Mart ayından itibaren hizmete giren cihazın, yüksek çözünürlüklü ve nitelikli olduğunu vurgulayarak, hastaların daha az radyasyona maruz kalarak daha nitelikli sonuçlar elde edebileceklerini ve daha kısa sürede sonuç alabileceklerini söyledi. Hastaların Tokat’ta bu hizmeti alma imkanına sahip olmalarının memnuniyet verici olduğunu dile getirdi.

Özge Ulaş Babacan
TOGÜ Nükleer Tıp Ünitesi doktorlarından Özge Ulaş Babacan da cihazın kanser hastalarında kullanılan bir görüntüleme sistemi olduğunu belirtti. PET-BT cihazının, hastalığın teşhisinden evrelenmesine ve tedavi yanıtının değerlendirilmesine kadar birçok alanda kullanıldığını açıkladı. Babacan, cihazın en küçük lezyonları dahi atlamadan yakalayabildiğini ve Tokatlı hastaların il dışına gitmeden bu avantajlı hizmeti alabilecek olmalarının önemini vurguladı.
GÜNDEM
3 saat önceASAYİS
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceASAYİS
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceEKONOMİ
2 gün önceGÜNDEM
3 gün önce
1
Ünlü Oyuncuların Bölüm Başı Ücretleri Dudak Uçuklattı!
6629 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4299 kez okundu
3
Depremzede Leyla Altun, Yeni Evinde Erdoğan ve Aliyev’i Ağırladı
3202 kez okundu
4
Beşiktaş’ta Hasan Arat İstifa Etti! Ayrılığın Arkasındaki Sebepler
1822 kez okundu
5
Adana’da Dere Yatağında At ve Eşek Kemikleri Bulundu
1133 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.