Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), su tasarrufunu teşvik etmek amacıyla kademeli tarifeye geçiş kararı aldı. 1 Haziran’dan itibaren geçerli olacak yeni tarife, su tüketim miktarına göre farklı oranlarda indirim ve zam içeriyor.
Yeni tarife ile birlikte 10 metreküplük su faturası 318 TL’den 270 TL’ye, 13 metreküplük fatura 409 TL’den 347 TL’ye düşecek. 20 metreküp tüketimde ise 623 TL olan fatura 619 TL’ye inecek. Ancak 25 metreküp tüketimde 776 TL olan fatura 854 TL’ye, 30 metreküp tüketimde ise 929 TL olan fatura 1088 TL’ye yükselecek.
CHP’li meclis üyeleri, TÜFE oranında yapılan zammı kabul etmeyerek karara ret oyu verdi. Ancak kademeli tarife uygulaması oy çokluğuyla kabul edildi.
DÜNYA
16 dakika önceGÜNDEM
22 dakika önceYAŞAM
30 dakika önceASAYİS
35 dakika önceMAGAZİN
40 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
18 saat önce
1
Ünlü Oyuncuların Bölüm Başı Ücretleri Dudak Uçuklattı!
6631 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4300 kez okundu
3
Depremzede Leyla Altun, Yeni Evinde Erdoğan ve Aliyev’i Ağırladı
3204 kez okundu
4
Beşiktaş’ta Hasan Arat İstifa Etti! Ayrılığın Arkasındaki Sebepler
1822 kez okundu
5
Adana’da Dere Yatağında At ve Eşek Kemikleri Bulundu
1134 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.