Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzalı karar, Resmi Gazete’de yayımlandı. Buna göre, sözleşmeli 36 bin sağlık personeli istihdamı kapsamındaki sağlık birimlerinin yeniden belirlenmesi kararı alındı.
Karar, eleman temininde güçlük çekilen yerlerde ve hizmet dallarında sağlık hizmetlerinin etkili ve verimli bir şekilde yürütülmesini amaçlıyor. Yeni düzenlemeye göre, hangi hizmet birimlerinde ve hangi alanlarda kaç sağlık personeli istihdam edileceği belirlendi.
İstihdam edilecek personel dağılımı şu şekilde:
Bu personelin 1’i acil sağlık hizmetlerinde, 7’si ilçe sağlık müdürlüğü/toplum sağlığı merkezlerinde, 8’i sağlık evlerinde, 35,984’ü ise yataklı tedavi birimlerinde görev alacak.
2024 yılı sonuna kadar sözleşmeli sağlık personeli istihdam edilecek hizmet birimleri şu şekilde belirlendi.
DÜNYA
13 saat önceSPOR
2 gün önceEKONOMİ
3 gün önceDÜNYA
3 gün önceDÜNYA
4 gün önceSPOR
4 gün önceGÜNDEM
4 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4933 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4314 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4273 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4161 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4036 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.