Belgrad’da düzenlenen Avrupa Tekvando ve Para Tekvando Şampiyonası‘nın ikinci gününde milli sporcularımız 1 altın, 4 gümüş ve 1 bronz madalya kazanarak toplam madalya sayısını 12’ye yükseltti.
Erkekler 87 kiloda mücadele eden Enbiya Taha Biçer, rakiplerini yenerek Avrupa Şampiyonu oldu. Biçer, bu şampiyonluk ile kariyerinin ilk Avrupa şampiyonluğunu elde etti.
Kadınlar 53 kiloda Zeynep Taşkın ve +73 kiloda Nafia Kuş Aydın da gümüş madalya kazandı. Taşkın ilk kez katıldığı Avrupa Şampiyonası’nda madalya alırken, Aydın ise 4. kez Avrupa Şampiyonası’ndan madalya ile dönme başarısını gösterdi.
Para tekvandoda ise erkekler K44 63 kiloda Mahmut Bozteke ve kadınlar K44 52 kiloda Meryem Betül Çavdar gümüş madalya kazandı. Aynı kiloda Lütfiye Özdağ ise bronz madalya elde etti.
Milli tekvandocular şampiyonanın üçüncü gününde 4 tekvandocu ve 6 para tekvandocu madalya mücadelesi yapacak.
ASAYİS
3 saat önceGÜNDEM
21 saat önceEKONOMİ
24 saat önceGÜNDEM
2 gün önceASTROLOJİ
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önce
1
Gümüşhane’nin Tarihi Kalelerine Ulaşım Kolaylaşıyor
10238 kez okundu
2
Trabzon’da av sırasında dehşet anları: Yaralı domuz saldırdı
9422 kez okundu
3
Giresunlu Zahide, Yavru Karacanın Umudu Oldu
6787 kez okundu
4
Tepki Mi, İhanet Mi?
4441 kez okundu
5
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4293 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.