Kurban Bayramı tatili ve okulların kapanmasıyla birlikte şehirlerarası otobüs seyahatlerinde yoğunluk yaşanması bekleniyor. Tüm Otobüsçüler Federasyonu Genel Başkanı Mustafa Yıldırım, bayram tatili için otobüs biletlerinin tükenmeye başladığını ve vatandaşların biletlerini bir an önce almaları gerektiğini belirtti.
Yıldırım, 12-25 Haziran döneminde otobüslere ek sefer koymak istediklerini ve bu konuda Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’ndan izin beklediklerini ifade etti. Ayrıca, turizm belgeli araçların da yolcu taşımacılığında kullanılabileceği düzenlemenin hayata geçmesiyle ek seferlerin daha rahat düzenlenebileceğini belirtti.
Biletlerinizi Gidiş Dönüş Alın
Yıldırım, otobüs bileti fiyatlarının belirli dönemler için belirlendiğini ve şu anda bazı indirimlerin olduğunu ancak yoğunluğun artmasıyla fiyatların tavan fiyata kadar çıkabileceğini söyledi. Vatandaşlara, bayram tatili dönüşü yoğunluğun daha fazla olacağını göz önünde bulundurarak biletlerini gidiş-dönüş olarak almalarını tavsiye etti.
Tüm Otobüsçüler Federasyonu, Kurban Bayramı tatilinde yaklaşık 7 milyon yolcunun otobüslerle seyahat etmesini bekliyor. Seyahatlerin yoğunlaşacağı 12 Haziran’dan itibaren otobüs seferlerinde yoğunluk artacak.
DÜNYA
12 saat önceSPOR
2 gün önceEKONOMİ
3 gün önceDÜNYA
3 gün önceDÜNYA
4 gün önceSPOR
4 gün önceGÜNDEM
4 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4932 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4314 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4273 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4161 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4036 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.