DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 2798807-0.46612%
İstanbul
27°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Gurbet ve Sıla Aynı Sofrada Buluştu: Memleket Sevdalıları Kültür Dayanışmasında Bir Araya Geldi
  • Vadi Haber
  • Gündem
  • Gurbet ve Sıla Aynı Sofrada Buluştu: Memleket Sevdalıları Kültür Dayanışmasında Bir Araya Geldi

Gurbet ve Sıla Aynı Sofrada Buluştu: Memleket Sevdalıları Kültür Dayanışmasında Bir Araya Geldi

Şebinkarahisar'da dev organizasyon! İstanbul Şebinkarahisar Vakfı ve ŞEBİN SİAD hemşehrileri aynı sofrada buluşturdu. İşte o anlamlı gecenin detayları:

ABONE OL
18 Mayıs 2026 19:18
Gurbet ve Sıla Aynı Sofrada Buluştu: Memleket Sevdalıları Kültür Dayanışmasında Bir Araya Geldi
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Paylaş

Giresun’un köklü ilçelerinden Şebinkarahisar, sivil toplum kuruluşlarının öncülüğünde düzenlenen anlamlı bir organizasyona ev sahipliği yaptı. İstanbul Şebinkarahisar Vakfı ile Şebinkarahisarlı Sanayici ve İş Adamları Derneği (ŞEBİN SİAD) iş birliğiyle organize edilen geleneksel akşam yemeği programı, memleket hasreti çeken ve ortak değerler etrafında kenetlenen yüzlerce hemşehriyi aynı çatı altında buluşturdu. Birlik, beraberlik ve yardımlaşma ruhunun en üst düzeyde hissedildiği bu özel buluşma, ilçenin sosyal ve kültürel bağlarını daha da güçlendirdi.

Şebinkarahisar Protokolü ve Hemşehriler Dayanışma Ruhunu Taçlandırdı

Şebinkarahisar Meslek Yüksekokulu Yerleşkesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen bu geniş katılımlı programa, yerel yönetimin ve ilçenin önde gelen isimleri yoğun ilgi gösterdi. Şebinkarahisar Belediye Başkanı Ömer Şentürk de davetliler arasında yer alarak hemşehrilerinin coşkusuna ve dayanışma ruhuna ortak oldu. Gecede yapılan konuşmalarda, Şebinkarahisar’ın kalkınması, kültürel mirasının korunması ve İstanbul başta olmak üzere farklı şehirlerde yaşayan gurbetçilerle bağların koparılmaması gerektiği vurgulandı. Memleket sevgisinin ortak bir payda olarak kabul edildiği etkinlikte, ilçenin geleceğine yönelik yapılabilecek projeler ve iş birlikleri de masaya yatırıldı.

Programın kusursuz bir şekilde tamamlanmasının ardından Şebinkarahisar Belediye Başkanlığı tarafından resmi bir teşekkür mesajı yayımlandı. Açıklamada, organizasyonun hayata geçmesinde büyük emeği olan İstanbul Şebinkarahisar Vakfı yöneticilerine ve ŞEBİN SİAD üyelerine teşekkür edilirken, kapılarını bu anlamlı buluşmaya açan üniversite yönetimi ile öğretim görevlilerine şükranlar sunuldu. Bu tür organizasyonların ilçe aidiyetini artırdığı belirtilerek, güzel birlikteliklerin ve dayanışma sofralarının gelecekte de büyüyerek devam etmesi temennisinde bulunuldu.

ders çalışma görseli olabilir

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.