Giresun’un Görele ilçesinde, Gençlik ve Spor Bakanlığı ile Görele Belediyesi tarafından Yeşiltepe Mahallesi’nde inşa edilen Yarı Olimpik Yüzme Havuzu, törenle hizmete açıldı.
Törene; Kaymakam Hamit Genç, Belediye Başkanı Hasbi Dede, İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Evren Özdemir, belediye meclis üyeleri, siyasi parti temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.
Kaymakam Genç, tesisin açılışında emeği geçenlere teşekkür ederek, “Bu tür hizmetlerin ilçemize kazandırılması son derece önemlidir. Ancak daha önemlisi, bu tesislerin vatandaşlarımızın tamamına etkili bir şekilde hizmet vermesini sağlamaktır.” şeklinde konuştu.
Belediye Başkanı Dede ise, havuzun sadece Görele değil, diğer ilçelerden gelen vatandaşların da faydalanacağını belirterek, “İlçemizde tüm spor dallarında olduğu gibi yüzmede de başarılı sporcular yetiştirmeyi hedefliyoruz. Yeni açılan Yarı Olimpik Yüzme Havuzumuz, ilçemizi bölgesel, ulusal ve uluslararası platformlarda temsil edecek sporcular yetiştirecektir.” dedi.
Başkan Dede, sporun ve sporcuların her zaman yanlarında olacaklarını vurgulayarak, “Spor alanında yapacağımız daha birçok çalışma bulunmakta. Bu tesise emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Konuşmaların ardından Yarı Olimpik Yüzme Havuzu resmi olarak hizmete açıldı.
DÜNYA
18 dakika önceGÜNDEM
23 dakika önceYAŞAM
32 dakika önceASAYİS
36 dakika önceMAGAZİN
42 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
18 saat önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4923 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4300 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4267 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4151 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.