Giresun ekonomisine önemli bir katkı sağlayacak yeni bir tesis, Giresun 2. Organize Sanayi Bölgesi’nde (OSB) kuruluyor. Empo Pompa Mak. San. Tic. Ltd. Şti., 6.500 kapalı alana sahip olacak bu yeni fabrikasında su pompaları, elevatörler, santrifüjlü pompalar ve akaryakıt pompaları üretecek. Bu stratejik yatırım, bölgede 150 kişilik istihdam yaratma potansiyeline sahip.
Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Abdulkerim Alkan, inşaat kazı çalışmalarının başladığını duyurdu. Fabrikanın 2026 yılının ortasına kadar tamamlanarak üretime hızla geçilmesi hedefleniyor.
Giresun 2. OSB Müdürü Mete Bahadır Yılmaz, yeni tesisin ilin ekonomisine hayırlı olmasını diledi. Yılmaz, “İlimize yeni bir tesis kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu yatırım, bölgenin sanayi gücünü artıracaktır,” dedi.

DÜNYA
10 dakika önceGÜNDEM
16 dakika önceYAŞAM
25 dakika önceASAYİS
29 dakika önceMAGAZİN
35 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
18 saat önce
1
Gümüşhane’nin Tarihi Kalelerine Ulaşım Kolaylaşıyor
10240 kez okundu
2
Trabzon’da av sırasında dehşet anları: Yaralı domuz saldırdı
9424 kez okundu
3
Giresunlu Zahide, Yavru Karacanın Umudu Oldu
6787 kez okundu
4
Tepki Mi, İhanet Mi?
4441 kez okundu
5
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4300 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.