DOLAR 46,1084 0.13%
EURO 53,2646 0.33%
ALTIN 6.437,710,45
BITCOIN 29254852.26312%
İstanbul
22°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Giresun OSB’ye Yeni Fabrika

Giresun OSB’ye Yeni Fabrika

Giresun 2. OSB'de yeni pompa fabrikası kuruluyor. Tesis, 150 kişiye istihdam sağlayarak 2026'da üretime başlayacak.

ABONE OL
26 Eylül 2025 09:22
Giresun OSB’ye Yeni Fabrika
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Paylaş

Giresun ekonomisine önemli bir katkı sağlayacak yeni bir tesis, Giresun 2. Organize Sanayi Bölgesi’nde (OSB) kuruluyor. Empo Pompa Mak. San. Tic. Ltd. Şti., 6.500 kapalı alana sahip olacak bu yeni fabrikasında su pompaları, elevatörler, santrifüjlü pompalar ve akaryakıt pompaları üretecek. Bu stratejik yatırım, bölgede 150 kişilik istihdam yaratma potansiyeline sahip.

İnşaat Başladı, Hedef 2026 Ortası

Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Abdulkerim Alkan, inşaat kazı çalışmalarının başladığını duyurdu. Fabrikanın 2026 yılının ortasına kadar tamamlanarak üretime hızla geçilmesi hedefleniyor.

Bölge Ekonomisine Büyük Katkı

Giresun 2. OSB Müdürü Mete Bahadır Yılmaz, yeni tesisin ilin ekonomisine hayırlı olmasını diledi. Yılmaz, “İlimize yeni bir tesis kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu yatırım, bölgenin sanayi gücünü artıracaktır,” dedi.

Giresun OSB yatırım

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.