Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, kentin gelişimi ve yaşam kalitesinin artırılması amacıyla sürdürülen altyapı, üstyapı ve çevre düzenlemesi çalışmalarını sahada bizzat inceledi. Vatandaşların günlük yaşamlarını etkileyen bu önemli çalışmaları yerinde denetleyen Başkan Köse, ilgili birim müdürlerinden bilgi alırken, görevi başında bulunan emekçilere de kolaylıklar diledi.
Saha ziyaretleri sırasında, vatandaşlarla da selamlaşıp sohbet eden ve taleplerini dinleyen Başkan Köse, vatandaşların fotoğraf çektirme isteklerini de kırmadı. Halkın beklentilerini karşılamak için gerekli adımları atmaya kararlı olduklarını vurgulayan Başkan Köse, şehrin geleceği için hayati öneme sahip olan projelerin ve saha çalışmalarının her köşede devam ettiğine dikkat çekti.
Vatandaşların memnuniyetini sağlamak ve şehrin kalkınmasını desteklemek adına çalışmaların aralıksız devam edeceğini belirten Başkan Fuat Köse, Giresun’un daha yaşanabilir bir kent haline gelmesi için ellerinden gelen çabayı göstereceklerini ifade etti. Bu bağlamda, şehrin her alanında sürdürülen projelerin ve çalışmaların, Giresun’un geleceği için önemli bir adım olduğunu vurguladı.

GÜNDEM
4 saat önceASAYİS
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceASAYİS
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceEKONOMİ
2 gün önceGÜNDEM
3 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4922 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4299 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4265 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4150 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.