Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 1 Mayıs İşçi Bayramı kutlamalarına işçi kıyafetiyle katılarak Debboy Mevkiinden Osmanağa Meydanına kadar emekçilerle birlikte yürüdü. Yürüyüş boyunca vatandaşlar tarafından sevgiyle karşılanan Başkan Köse, bu katılımıyla işçilerin yanında olduğunu gösterdi.
Başkan Köse, işçilerin haklarına ve emeğin değerine vurgu yapan sloganlar ve marşlar eşliğinde yürüdü. Bir belediye başkanının işçilerle birlikte yürümesi, toplumsal dayanışma ve birlik ruhunu daha da güçlendirdi. Katılımcılar, Başkan Köse’nin emekçilerle omuz omuza yürümesinin, işçi haklarına verdiği değeri de gösterdiğini söyledi.
Belediye Başkanı Fuat Köse, emekçilerin şehrin gelişiminde ve refahında önemli bir rol oynadıklarını ifade ederek: “Tüm emekçilerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutluyorum. Ben de bir işçi olarak alın teriyle kazanan ve üreten yapının her zaman destekçisiyim. Emek ve dayanışma ile birlikte çözülemeyecek hiçbir sorun, erişilemeyecek hiçbir nokta yoktur. Her zaman emekçilerimizin ve bu şehrin yanındayım.” dedi.
DÜNYA
13 saat önceSPOR
2 gün önceEKONOMİ
3 gün önceDÜNYA
3 gün önceDÜNYA
4 gün önceSPOR
4 gün önceGÜNDEM
4 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4933 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4314 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4273 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4161 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4036 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.