Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nu ziyaret ederek şehir yönetimi ve belediyecilik konularında fikir alışverişinde bulundu. İki belediye başkanı arasındaki buluşma, yerel yönetimler arasında iş birliğinin ve deneyim paylaşımının önemini bir kez daha vurguladı.
Başkan Köse, ziyaret hakkında yaptığı açıklamada, “Sayın başkanımızla verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Kendisinin tecrübelerinden ve desteklerinden faydalanacağız. Başkanımız her zaman bizim yanımızda ve destekçimiz olduğunu söylemesi bizleri mutlu etti. Göstermiş olduğu yakın ilgi alaka ve nazik misafirperverliği için kendisine çok teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu ise, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Bizler zaten her gün Giresunlular ile bir aradayız. İstanbul’da 500 bin Giresunlu yaşıyor. Giresun’un bizde ayrı bir yeri var. Giresun Belediyesi’ne ve Fuat Köse başkanımıza desteğimiz artarak devam edecektir. Her zaman yanındayız.” dedi.
Başkan Köse’ye ziyaretinde; TBMM Divanı Katip Üyesi ve CHP Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, CHP Giresun İl Başkanı Gökhan Şenyürek, CHP Merkez İlçe Başkanı Murat Bektaş ve CHP Eynesil İlçe Başkanı Erhan Cebeci de eşlik etti.

DÜNYA
5 saat önceSPOR
2 gün önceEKONOMİ
2 gün önceDÜNYA
2 gün önceDÜNYA
3 gün önceSPOR
3 gün önceGÜNDEM
3 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4932 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4313 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4273 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4160 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4036 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.