Ordu Büyükşehir Belediyesi, Fatsa’nın Bolaman Laleli Mahallesi’nde yıllardır devam eden su sorununu çözmek için harekete geçti. OSKİ ekipleri, 1 kilometrelik altyapı yenileme çalışmasını tamamlayarak bölge sakinlerinin sağlıklı ve kesintisiz suya kavuşmasını sağladı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in talimatları doğrultusunda, 2 yıl içerisinde tüm su sorunlarının çözüleceği hedefine emin adımlarla ilerleniyor. Bu kapsamda Laleli Mahallesi’nde tamamlanan altyapı yenileme çalışması ile bölge sakinleri artık kesintisiz ve sağlıklı suya erişebilecek.
Çalışmalar Hakkında:
Ordu Büyükşehir Belediyesi, tüm Fatsa genelinde su altyapısını yenilemek için çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bu sayede tüm Fatsa sakinleri, sağlıklı ve kesintisiz suya erişim imkanına kavuşacak.

DÜNYA
22 dakika önceGÜNDEM
27 dakika önceYAŞAM
36 dakika önceASAYİS
40 dakika önceMAGAZİN
46 dakika önceGÜNDEM
1 saat önceGÜNDEM
18 saat önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4923 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4300 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4267 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4151 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.