Düzce Valisi Selçuk Aslan, kaymakamlar ve belediye başkanları, Turizm Haftası etkinlikleri kapsamında Cumayeri ilçesinde bulunan Melen Çayı’nda rafting heyecanı yaşadı.
Vali Aslan, bölgenin turizm potansiyeline vurgu yaparak, kentin rafting alanlarının Türkiye’de marka değeri taşıdığını belirtti.
Protokol üyeleri, Cumayeri Kaymakamlığı, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personelleri ile Kano-Rafting Federasyonu İl Temsilciliği ekipleri eşliğinde yaklaşık 12 kilometrelik parkurda bot üzerinde rafting yaptı.
DÜNYA
6 saat önceSPOR
2 gün önceEKONOMİ
3 gün önceDÜNYA
3 gün önceDÜNYA
3 gün önceSPOR
3 gün önceGÜNDEM
4 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4932 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4313 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4273 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4161 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4036 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.