Danıştay Genel Kurulu’nda gerçekleştirilen seçimde, 108 oydan 62’sini alan Zeki Yiğit, başkanlık görevine yeniden seçildi.
Mevcut başkan Zeki Yiğit’in 4 yıllık görev süresinin sona ermesiyle yapılan seçimde, ilk turda adaylardan hiçbiri salt çoğunluğu sağlayamadı.
İkinci tura kalan seçimde, en yakın rakibine 43 oy fark atan Zeki Yiğit, 62 oy alarak Danıştay Başkanlığına tekrar seçildi.
DÜNYA
6 saat önceSPOR
2 gün önceEKONOMİ
3 gün önceDÜNYA
3 gün önceDÜNYA
3 gün önceSPOR
3 gün önceGÜNDEM
3 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4932 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4313 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4273 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4161 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4036 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.