Ticaret Bakanlığı, vergi kayıp ve kaçağını önlemek amacıyla yurt dışından getirilen cep telefonları ile ilgili yeni bir düzenleme yaptı. Bu düzenlemeye göre, artık yolcu beraberinde hediyelik eşya statüsünde veya beyana aykırı şekilde ikinci cep telefonu getirilemeyecek.
Yolcular, gümrük vergilerinden muaf olarak sadece bir adet cep telefonu getirebilecek. Bu cep telefonunun, yabancı misyon mensupları hariç, yolcunun kimlik numarasına kayıtlı hatlarla kullanılması gerekiyor.
Yolcular, muafiyet sınırını aşan cep telefonlarını 3 ay boyunca gümrük ambarlarında bekletebilecek ve bu süre zarfında yurt dışına çıkarken geri götürebilecekler.
ASAYİS
3 saat önceGÜNDEM
21 saat önceEKONOMİ
1 gün önceGÜNDEM
2 gün önceASTROLOJİ
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4918 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4294 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4264 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4148 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4022 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.