Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Gölköy Kampüsü içerisinde bulunan İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi, çevre illerden gelen binlerce hastaya hizmet veriyor. Ancak hastanenin otoparkına araçlarını park eden bazı vatandaşlar, hastaneye ulaşmak için yolu dolaşmak yerine 8 metrelik toprak bir tepeye tırmanmayı tercih ediyor.

Bu tehlikeli kestirme yolu kullanan birçok kişi, özellikle yağışlı havalarda kayarak yere düşüyor. Görüntülerde, bir kadının kayarak düşme anı cep telefonu kamerasına yansıdı.
Duruma çözüm bulmak isteyen bir vatandaş, eline kazma alarak yokuşta çukurlar açıp insanların daha kolay tutunarak tırmanmasını sağlamaya çalıştı. O anlar da çevredeki kişiler tarafından kaydedildi.
Vatandaşlar, bu güzergâha merdiven ya da yürüyüş yolu yapılması için yetkililere çağrıda bulundu.
GÜNDEM
4 saat önceASAYİS
1 gün önceGÜNDEM
1 gün önceASAYİS
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceEKONOMİ
2 gün önceGÜNDEM
3 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4922 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4299 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4265 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4150 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4024 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.