DOLAR 46,1059 0.12%
EURO 53,2227 0.21%
ALTIN 6.397,57-0,18
BITCOIN 29050972.62759%
İstanbul
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Hastane Yolunda Tehlikeli Tırmanış

Hastane Yolunda Tehlikeli Tırmanış

Bolu'da İzzet Baysal Hastanesi’ne kestirme yoldan ulaşmak isteyen vatandaşlar, 8 metrelik tepeye tırmanıyor. Tehlikeli geçiş kazalara neden oluyor.

ABONE OL
6 Mayıs 2025 16:37
Hastane Yolunda Tehlikeli Tırmanış
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Paylaş

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Gölköy Kampüsü içerisinde bulunan İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi, çevre illerden gelen binlerce hastaya hizmet veriyor. Ancak hastanenin otoparkına araçlarını park eden bazı vatandaşlar, hastaneye ulaşmak için yolu dolaşmak yerine 8 metrelik toprak bir tepeye tırmanmayı tercih ediyor.

Bu tehlikeli kestirme yolu kullanan birçok kişi, özellikle yağışlı havalarda kayarak yere düşüyor. Görüntülerde, bir kadının kayarak düşme anı cep telefonu kamerasına yansıdı.

Duruma çözüm bulmak isteyen bir vatandaş, eline kazma alarak yokuşta çukurlar açıp insanların daha kolay tutunarak tırmanmasını sağlamaya çalıştı. O anlar da çevredeki kişiler tarafından kaydedildi.

Vatandaşlar, bu güzergâha merdiven ya da yürüyüş yolu yapılması için yetkililere çağrıda bulundu.

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.