ŞEBİNSİAD Yönetim Kurulu ve Şebinkarahisar Belediye Başkanı Ömer Şentürk, ilçenin ekonomik geleceği için önemli bir adım attı. Heyet, Şebinkarahisar Organize Sanayi Bölgesi (OSB) için taahhütte bulunan kıymetli hemşehrileri Önder Yeğen’i iş yerinde ziyaret etti. Ziyarette, memlekete yapılacak yatırım detayları görüşüldü.
Ziyaretin en önemli gündem maddesi, iş insanı Önder Yeğen’in memleketine yapmayı planladığı yatırım oldu. Yeğen, Şebinkarahisar’a bir çikolata fabrikası kurmayı taahhüt etti. Bu yatırımın, bölge ekonomisine ve istihdamına önemli katkılar sağlaması bekleniyor.
ŞEBİNSİAD Yönetim Kurulu adına Başkan Müjdat Karayılan ve Belediye Başkanı Ömer Şentürk, bu değerli katkısından dolayı Önder Yeğen’e teşekkür ederek hayırlı kazançlar diledi.

DÜNYA
1 saat önceGÜNDEM
1 saat önceYAŞAM
1 saat önceASAYİS
1 saat önceMAGAZİN
1 saat önceGÜNDEM
3 saat önceGÜNDEM
19 saat önce
1
Gümüşhane’nin Tarihi Kalelerine Ulaşım Kolaylaşıyor
10240 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4300 kez okundu
3
Depremzede Leyla Altun, Yeni Evinde Erdoğan ve Aliyev’i Ağırladı
3204 kez okundu
4
Sakarya Nehri Kıyısında Yeni Sosyal Yaşam Alanı Yapılıyor
2853 kez okundu
5
Gelin Kayası Turizm Destinasyon Alanı Projesi İçin İlk Kazma Vuruldu
2765 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.