Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2025-2026 sezonunu Süper Lig şampiyonu olarak tamamlayan Galatasaray kafilesini Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde kabul etti. Gerçekleşen görüşmede sarı-kırmızılı kulübün yönetimi, teknik heyeti ve futbolcular yer aldı.
İstanbul’daki Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde düzenlenen kabulde, Dursun Özbek başta olmak üzere kulüp yöneticileri ve takım temsilcileri hazır bulundu. Görüşmeye Galatasaray 2’nci Başkanı Metin Öztürk, başkan yardımcıları Mehmet Cibara ile Niyazi Yelkencioğlu’nun yanı sıra Sportif A.Ş. Başkan Vekili Abdullah Kavukcu ve diğer yöneticiler de katıldı.
Şampiyon takımın teknik heyeti ve futbolcularının da yer aldığı kabulde, sezon boyunca elde edilen başarılar ve Türk futboluna ilişkin değerlendirmeler yapıldı. Görüşme sırasında samimi görüntüler dikkat çekti.
Kabulde ayrıca Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ile Bakan Yardımcısı Hamza Yerlikaya da yer aldı.
2025-2026 sezonunda gösterdiği performansla Süper Lig kupasını müzesine götüren Galatasaray, sezon boyunca taraftarının büyük desteğiyle önemli başarılara imza attı. Şampiyon ekibin Cumhurbaşkanlığı’nda ağırlanması spor kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.

ASAYİS
3 saat önceGÜNDEM
21 saat önceEKONOMİ
1 gün önceGÜNDEM
2 gün önceASTROLOJİ
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önceGÜNDEM
2 gün önce
1
İzmir’de 126 kilo bonzai ele geçirildi
4918 kez okundu
2
Ankara’da lityum fabrikasında sızıntı
4293 kez okundu
3
Yunanistan’da tatil yapan Hasan Cemal hastaneye kaldırıldı
4264 kez okundu
4
Ekrem İmamoğlu’nun Voleybolcu Sevgilisine Lüks Hediyeler İddiası
4148 kez okundu
5
Giresun’da Siyasi Sarsıntı: Hasbi Dede Hakkında Cinsel Taciz Davası Açıldı!
4022 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.