YEDAŞ, Ramazan Bayramı boyunca Samsun, Ordu, Çorum, Sinop ve Amasya illerindeki yaklaşık 3 milyon müşterisine kesintisiz hizmet sunmak için tüm hazırlıklarını tamamladı. Genel Müdür Yunus Emre Bilgi, bayram süresince kaliteli ve kesintisiz enerji sağlama amacıyla 659 personel ve 127 jeneratörün görevde olacağını belirtti.
Şirket, altyapı ve acil durum müdahale ekiplerini güçlendirerek, arıza onarım personeli, araç ve nöbetçi amirlerle sahada aktif olacak. Ayrıca, herhangi bir elektrik kesintisi durumunda devreye alınmak üzere kritik noktalarda 127 jeneratör konumlandırıldı. Planlı bakım ve onarım çalışmaları bayram süresince askıya alınarak, tüm ekipler arıza ve acil durum müdahalelerine odaklanacak.
YEDAŞ’ın çağrı merkezi, bayram boyunca müşterilerden gelen tüm talep ve şikayetlere hızlı dönüş yapmak üzere maksimum kapasitede çalışacak. Müşteriler, 186 numaralı çağrı merkezinin yanı sıra WhatsApp, webchat, Twitter ve diğer sosyal medya kanalları üzerinden de şirketle iletişime geçebilecek. Bu dönemde, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefleyen YEDAŞ, aynı zamanda muhtar WhatsApp grupları üzerinden de koordinasyon sağlayarak iletişimi güçlendirecek.